vineri, 28 martie 2014

Iubitul vrea să mă înlăture şi sunt cu moralul la pământ



Doamnă Natalia,
De un an şi jumătate m-am mutat la prietenul meu. El a încercat deja de două ori să pună capăt relaţiei noastre din cauza caracterului meu infect, după cum s-a exprimat. Sunt rea? I-a făcut cineva farmece ca să vrea să mă înlăture?
Nu-l înţeleg. Îl iubesc mult şi doresc din tot sufletul să rămânem împreună. Dar el este dificil sau eu? Sunt cu moralul zero, nu mai suport pe nimeni, îl critic tot timpul, nu-l mai las să mă atingă, ambianţa între noi este infernală.
Nu ştiu ce să fac. Nu mai am repere. Credeţi că va fi posibil un dialog cu prietenul meu, o înţelegere?

                                                          Liliana, Barcelona


La deschiderea zodiei de tarot pe fotografia ta s-a arătat că el nu are farmece făcute. Totul se datorează neînţelegerilor dintre voi, atât. Poate că ar trebui să fii puţin mai tolerantă şi înţelegătoare.
Nu crezi că şi el ar putea avea dreptate? Sună-mă, dacă vrei să-ţi fac un ritual de înţelegere.

                                                 Clarvăzătoarea Natalia



Contact clarvăzătoarea Natalia:
 0764.935747, 0722.440806, 0747.204443
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu