miercuri, 30 aprilie 2014

Mi-a înşelat toate aşteptările



L-am crezut serios şi mi-a înşelat toate aşteptările. Cea mai bună prietenă a mea a reuşit să-mi seducă şi să-mi corupă iubitul. Acum, trăieşte cu ea şi eu plâng zi de zi. Nu ştiu ce să mai fac pentru ca el să poată reveni la mine. Îl iubesc enorm!
Sunt singură, tristă şi neajutorată. Pentru acest bărbat, sunt capabilă să risc orice. Simt acut că nu mai pot trăi fără el. De aceea, sper ca dvs. să mă puteţi ajuta, aşa cum s-a întâmplat cu atâta lume. Nu mă ocoliţi!! Ajutaţi-mă! Vreau din tot sufletul ca el să se întoarcă la mine şi împreună, să clădim o familie.
Credeţi că va fi posibil? Mai am vreo şansă? I s-au făcut farmece?

                                                                   Paula, Berna


Da, el are farmece făcute, aşa mi s-a arătat în cărţile de tarot pe care le-am deschis pentru tine. Sunt chiar puternice. În plus, s-a arătat că acest om este soarta ta. După câteva obstacole, vei reuşi să-l recâştigi şi-ţi va fi bine. Sună-mă !


Cărţile mele au mai arătat că te vei bucura de o căsnicie fericită şi vei uita trecutul. Îţi voi da şi un talisman, care să vă ajute pe amândoi şi care va alunga orice farmece, pe viitor.

                                              Vrăjitoarea Elena Yagmur


Contact : 0762.547866, 0722.120706
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu