luni, 3 august 2015

Am plecat de la soţul meu



Am plecat de la soţul meu pentru că mă simţeam devalorizată, deşi a existat o perioadă frumoasă cânde eram cea mai fericită femeie din lume.
Trebuie să precizez că am stat împreună timp de 4 ani, la Florenţa, în Italia iar acum m-am mutat la Roma din cauza lui.


El este italian, da. S-a încurcat recent cu o franţuzoaică cu aere, care efectiv i-a sucit minţile şi uite că l-am pierdut, după ce m-a umilit şi jignit non stop.
Toate mergeau excelent până la apariţia acestei femei diabolice, posesivă. Dar el a început să umble cu ea şi să consume alcool în exces. M-a trădat însă simt că cineva i-a făcut vrăji. Am oare şi eu blesteme făcute?
Oricum, lumea mea este acum cu susul în jos! Sunt profund decepţionată de acest bărbat afemeiat. Nu mai vorbește cu mine, mă evită. Mi-e dor de el, în ciuda a ceea ce am suporta din partea sa. De fapt, eu încă îl iubesc. Și recent a fost ziua lui, i-am scris un sms la miezul nopții şi culmea, mi-a răspuns. Şi-a cerut scuze pentru tot. Atât. Mai am vreo şansă cu el?


                                                     Carmina, Roma, Italia


Din păcate, acea franţuzoaică chiar i-a făcut vrăji prin magia voodoo, extrem de puternică ca să-l ţină legat de ea pe vecie, însă îl pot scăpa de farmecele făcute dacă vrei neapărat.
Sună-mă, te rog, ca să stabilim detaliile. Şi trimite-mi un obiect de-al lui ca să fac un ritual de magie, mai întâi.

                                                            Vrăjitoarea Izabela



Contact:  0744.183306, 0760.365999
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Un comentariu:

  1. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere