joi, 9 ianuarie 2014

Mulţumiri vrăjitoarei Silvia



Am ajuns, printr-o împrejurare fericită la doamna Silvia din Bucureşti şi mulţumesc cerului, deoarece m-a salvat de farmecele pe care mi le-a făcut mătuşa iubitei mele ca să nu rămân cu ea, pentru că nu mă plăcea sub nicio formă, deşi nu cred că am scos două cuvinte cu această femeie rea.
Dar, din fericire, acum sunt cu iubita vieţii mele şi recunosc sincer că o ducem excelent.
                                                                  Marius, Bratislava


Când iubitul meu a fugit cu cea mai bună prietenă a mea, Julia, am crezut că cerul se va prăbuşi peste mine.
Nu-mi venea să cred, pur şi simplu. Disperată, m-am dus la doamna vrăjitoare Silvia, asta graţie unei mătuşe binevoitoare care o cunoştea de foarte mult timp şi căreia i-a rezolvat un caz extrem de complicat.
 A rezolvat cu succes şi cazul meu, într-o singură şedinţă, iar acum sunt fericită. O recomand cu toată căldura!
                                                                             Beatrice, Sofia

Contact: 0762.894751
 Vizitaţi şi paginile mele de pe siteurile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu