vineri, 3 ianuarie 2014

Soţul meu m-a părăsit şi sunt distrusă



Doamnă dragă Sunita,
Am inima zdrobită şi din păcate, nu întrezăresc vreo portiţă de salvare. Poate dvs. mă puteţi ajuta.
Sunt cu adevărat distrusă, căci soţul meu, la care ţin enorm, m-a părăsit. A fugit la o vecină şi de atunci, plâng mereu. Ce să fac? Ajutaţi-mă, cu harul dvs. magic.
                                                              Maria, Barcelona


La ritualul făcut pe fotografia voastră s-a arătat că el trăieşte cu altă femeie şi că are farmece puternice, care îl ţin legat de această persoană. Caută-mă şi sigur veţi fi din nou împreună. Sună-mă la numerele de telefon: 0722.974883 ; 0746.432274.


E-mail: vrajitoarea.sunita@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul meu: www.vrajitoareasunita.ro
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu