luni, 6 iulie 2015

A fost dragoste nebună între noi şi acum m-a părăsit



Am fost împreună cu el din luna mai 2013.  A fost dragoste nebună între noi şi acum m-a părăsit.
 El a avut o prietenă și a lăsat-o pentru mine, recunosc. Dar ea nu s-a împăcat cu acest gând! În urmă cu două luni m-am uitat la Facebookul lui și am descoperit că fata era cu el ... Am rămas mască! I-am explicat faptul că ar trebui să luăm o pauză. 


M-am înfuriat de-a binelea, credeţi-mă. A doua zi am vorbit cu mai mulți prieteni şi cunoștințe. Toată lumea îl vedea că e nebun după mine. A venit să mă vadă a doua zi. L-am iertat, spunându-i că a greșit, dar nu mai aveam încredere în el. A plecat și  nu mi-a răspuns. Eram însă foarte îngrijorată.
Simt că am mare nevoie de el. Practic, nu mai pot să trăiesc fără acest băiat. O vreme a fost magic între noi dar acum se lăfăie în braţele alteia şi chiar nu suport. Plâng zi de zi! Sunt cu moralul la pământ, deprimată,  vreau să fiu cu el neapărat. M-am săturat de singurătate.

                                                         Denise, Nisa, Franţa


Din păcate, băiatul acesta are farmece puternice făcute cu magia voodoo şi nu-l vei putea avea până nu-i voi face un ritual special care să le alunge.
Sună-mă ca să stabilim detaliile lucrării magice pe care vrei să o încep. Pot să-l fac să revină la tine, asta este clar.

                                                            Vrăjitoarea Sofia



Contact : 0745.762879, 0764.005138
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu