luni, 16 iunie 2014

Colegul de seviciu mă seduce permanent



De peste doi ani mențin o relație cu unul dintre colegii mei. Este ciudat şi de multe ori se cam joacă cu mine.
Din păcate, nu am un cu caracter puternic. Avem multe discuții cu el, ne certăm des dar îl iert de fiecare dată.
La muncă ne vedem în fiecare  zi, dar nu ştiu prea multe despre el. Se joacă des cu complimente calde și reci, mă seduce neîncetat.
Sufăr enor atunci când  nu-l văd. Nu știu dacă am farmece făcute ca să fiu orbită de el şi să refuz pe alţii, deşi ard de nerăbdare să aflu.


                                                                                            Vyky, Paris





Este un seducător care ţi-a făcut farmece ca să nu-l vezi decât pe el. Sună-mă, dacă vrei să scapi de ele şi pentru mai multe detalii, care sigur te vor intresa.

                                                                                 Vrăjitoarea Mayla




Contact vrăjitoarea Mayla:
 0745.244116; 0769.754429, 021.4364890
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu