joi, 19 iunie 2014

Nu mai vreau să trăiesc cu el



Dragă Vanessa,
Trăiesc de 10 ani cu un bărbat ciudat, puţin cam nonconformist, dificil. Avem o fiică. Nu-l mai suport, nu avem aceleaşi interese, mă dezgustă şi nu mai vreau să trăiesc cu el. Îmi ajunge.
Am încercat să discut cu el despre lucrurile care îmi displac şi de degradarea cuplului nostru însă nu l-a preocupat nimic din ce i-am zis, părea total absent (ceea ce a făcut ca prăpastia dintre noi să devină şi mai mare).
Nu mai ştiu ce să fac, de ce se comportă aşa. Oare are vrăji făcute şi nu ştim? Dacă nu ar fi fost vorba decât despre mine, l-aş fi părăsit până acum căci cred că am evoluat fiecare însă într-un mod diferit. Mă scol dimineaţa şi văd lângă mine un străin.
Să fie vorba  de o simplă criză pasageră? Nu ştiu cum să găsesc o soluţie, sunt nefericită. Solicit ajutorul dvs.


                                              Sabina, Washington D. C.




La deschiderea cărţilor pe fotografia soţului tău s-a arătat că ai nevoie de un descântec pentru spor şi linişte. Are vrăji făcute şi acestea îl determină de a se comporta în sensul descris de tine. Pot rezolva cazul acesta.

                                                    Vrăjitoarea Vanessa


Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul său www.vrajitoarea-vanessa.com
Vizitaţi şi blogul său www.vrajitoarea-vanessa.blogspot.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu