vineri, 13 iunie 2014

Soţia mea este o aventurieră



Doamnă Elena,
Soţia mea este o mare provocatoare, o persoană care ştie cu dibăcie să aducă iluzii şi să profite la maxim de slăbiciunile omeneşti. Am crezut-o mult, m-am bazat pe ea şi am sperat să avem o căsnicie durabilă şi fericită. Dar nu a fost să fie!
Temperamentul său vulcanic a făcut-o să caute aventura. S-a încurcat cu un bărbat de la ţară şi nu mai ştiu ce să fac. Am nevoie de ea şi nu mă descurc singur cu cei doi copii, pe care i-a lăsat exclusiv în seama mea. Nu-i pasă!
Ce soţie şi mamă este ea? Sufăr cumplit şi o doresc acasă neapărat. Sunt convins că numai dvs. mă puteţi ajuta. Am mare speranţă.

                                                           Iulian, Bratislava




La ritualul pe care l-am făcut pe fotografia soţiei tale am constatat că ea are farmece făcute, probabil de o femeie din anturajul acelui bărbat. Este legată cu farmece, puse în coajă de nucă seacă, îngropat la cap de mort.  Se poate dezlega însă pentru asta trebuie să-mi aduci 9 nuci (să fie seci), 9 ace de cusut şi fagure de miere (9 bucăţi). Sună-mă pentru mai multe detalii.

                                                   Tămăduitoarea Elena




Telefoane : +40 723 477 099 sau  +40 753 814 496
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu