joi, 26 iunie 2014

Soţia mă bate



Stimată doamnă Victoria,
Aş dori să am avizul dvs. şi să mă ajutaţi într-o problemă delicată, care într-adevăr nu mai suportă vreo amânare.
De câţiva ani, soţia mă bate. Desigur, nu se întâmplă foarte des, însă îndeajuns pentru a mă teme şi a crede că are vrăji făcute, că Necuratul este în ea.
În rest, pare o femeie bună, pe care o iubesc. Dar violenţa ei mă dezgustă mult. Ajutaţi-mă!

                                                            Ion, Buzău


În zodia vieţii s-a arătat că soarta dvs. este lângă această femeie. Nu are vrăji sau farmece făcute. Dacă vreţi un descântec pentru spor şi linişte în cuplu, sunaţi-mă.
 

                                               Vrăjitoarea Victoria
 



Pe vrăjitoarea Victoria o puteţi contacta la numerele de telefon : 0732.845.250,  0761.971.415,  021.436.30.85. 
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu