luni, 11 noiembrie 2013

Farmecele mi-au distrus căsnicia



Sunt Lucia şi vă scriu de la Roma, unde ne-am stabilit. O prietenă aşa- zis bună a pus ochii pe soţul meu şi a vrut să mă despartă de el. Îmi mergea tot mai prost până ce am înţeles, în fine, cauza relelor.


Farmecele ei mi-au făcut mult rău, credeţi-mă iar dacă nu ar fi intervenit tămăduitoarea Denisa Antonia eficace, nu ştiu exact ce m-aş fi făcut.
De aceea ţin să-i mulţumesc că m-a scăpat de această imensă pacoste care căzuse pe capul meu. Este dificil şi periculos să te încrezi total în prieteni. Puteţi să sunaţi şi voi la : 0768.155210 sau 0754.555594.
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

                                                                                        Lucia, Roma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu