sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Soţul meu s-a încurcat cu o femeie căsătorită şi a fugit cu ea



Am trecut prin probleme extreme de dificile şi am suferit cumplit din cauză că soţul meu s-a încurcat de ceva vreme cu o femeie căsătorită şi a plecat de acasă, lăsându-şi baltă copiii, fără să-i pese deloc de noi.
Am plâns mult şi normal, mi-am făcut un car de griji, mai ales pentru copilaşii mei, vă daţi seama. Nu doream să-mi pierd familia şi totuşi, îl iubesc.
Doamna Florica, zic eu cea mai experimentată din Bucureşti, m-a ajutat enorm şi numai datorită ei bărbatul meu a revenit la familie, acolo unde cred că îi este locul.
 Vă mulţumesc din suflet pentru acest ajutor imens fără de care nu ştiu ce m-aş fi făcut, sunt ferm convinsă. Mulţumesc de mii de ori.
                                                                     Dorina, Veneţia


Contact : 0766779266
Vizitaţi şi pagina vrăjitoarei Florica de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu