luni, 11 noiembrie 2013

Fiica mea are cununiile legate?



Bună ziua!
Stimată doamnă Amalia,
Din primele rânduri puteţi afla că sunt din Republica Moldova.
Am 45 ani şi mă numesc Vera, mama fiicei mele Natalia, care vă cere ajutorul. Vă scriu în numele ei. Natalia are 22 ani, este născută în zodia Fecioarei, la data de 7-08-1985. Studiază la Universitatea de stat din Chişinău.
Mă îngrijorează faptul că poate ea suferă într-un fel, dar vreau s-o ajut şi eu cu ce pot. Ea nu ştie ce fac eu.
Până în prezent nu are un prieten serios, stabil. Dacă vorbeşte cu un băiat, apoi, nu mai mult de o săptămână două şi se strică relaţia. Este retrasă.
Sunt disperată şi totodată îngrijorată de ce se întâmplă. Vreau să mă ajutaţi, vă rog. Poate are cununiile legate sau altceva? Se va căsători? Când? Ajutaţi-ne!

                                                  Vera, 45 ani, Republica Moldova

Dragă doamnă Vera,
În zodia vieţii s-a arătat că ea are cu adevărat cununiile legate. Pentru dezlegare, trebuie să mă sunaţi la 0722.799449. Ritualul trebuie făcut cât mai curând. Sunaţi-mă!

                                                                         Vrăjitoarea Amalia



 Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu