sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Prietena mea, cea mai mare duşmancă



Stimată doamnă Florica,
De aproape o săptămână, prietenul meu m-a părăsit, pentru a se muta la o prietenă de-a mea, care acum este cea mai mare duşmancă a mea. Am avut mare încredere în aceată femeie, însă ea a urmărit doar să pună mâna pe prietenul meu.
Sunt foarte tristă şi, aş zice, disperată, nu-mi mai găsesc locul. Sunt convinsă că această scorpie i-a făcut farmece, altfel nu m-ar fi lăsat. Îmi lipseşte enorm şi nu mă gândesc decât la modalitatea de a-l aduce înapoi, cu orice preţ.
Mă simt singură şi abandonată fără el, credeţi-mă. Mi-am pierdut liniştea. De multe ori, îmi este tare rău. Am mare nevoie de el. Poate sau nu să revină la mine?

                                                    Simona, Padova, Italia


La deschiderea cărţilor de tarot în zodia vieţii s-a arătat că soarta ta este alături de acest băiat şi că, într-adevăr, i s-au făcut farmece puternice. Acea persoană feminină a vrut să se răzbune, legându-i cununiile prin farmece.
Pentru a vă spune unde sunt farmecele puse sunaţi-mă la telefonul 0766779266.


Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

                                                      Vrăjitoarea Florica                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu