sâmbătă, 9 noiembrie 2013

M-a părăsit şi acum sunt disperat




Stimată doamnă Yagmur,
Am şi eu nevoie de ajutorul dvs. În urmă cu un an am cunoscut o femeie de care m-am îndrăgostit nebuneşte. Mi-am părăsit iubita din acea perioadă pentru a fi cu ea. O vreme, ne-a fost bine însă cealaltă, nemulţumită, a început să mă hărţuiască. A făcut vrăji? Că tare rău mi-a mers de atunci. Şi mie şi prietenei mele actuale.

                                                         Vasile, Lisabona

La deschiderea cărţilor de tarot în zodia vieţii mi s-a arătat că ai probleme cu o femeie mai tânără decât tine. Vi s-au făcut vrăji, însă pot să le înlătur, fireşte. 


Vino la mine să-ţi fac ritualuri. Sună-mă la 0762.547866, 0722.120706, sau dă-mi mail la : vrajitoareayagmur@yahoo.com, aştept.
                                                              Vrăjitoarea Yagmur

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu