miercuri, 27 noiembrie 2013

Interviu exclusiv cu tămăduitoarea şi vizionara Ioana despre magie



Tămăduitoarea şi vizionara Ioana este destul de cunoscută în România şi o prezenţă semnificativă în peisajul magiei de la noi. Sensibilă, talentată, activă, cu mult har, doamna Ioana a reuşit să se impună rapid şi să fie căutată, atât din România cât şi din străinătate.
Şi asta graţie realizărilor sale remarcabile în domeniul farmecelor şi vrăjitoriei, adică un domeniu extrem de delicat şi adeseori imprevizibil.
Sunteţi vrăjitoare sau tămăduitoare?
Eu aş spune mai degrabă tămăduitoare şi vizionară.
Nu este prea mult spus?
Nu, nu cred. A fi vizionar în domeniul magiei înseamnă că trebuie neapărat să ai o imagine golbală despre acest fenomen complex, să intuieşti perfect şi până la urmă să rezolvi cazurile clienţilor tăi. Este şi scopul acestei activităţi, nu?
Exact. Aşadar, magia şi vrăjitoria nu sunt la îndemâna oricui.
Evident. Pentru a face vrăjitorie este nevoie să te naşti cu har.
Practicaţi magia albă?
Da, numai pe aceasta.
De ce?


Pentru că opusa ei, adică magia neagră are drept scop de a face rău anumitor persoane. Şi nu este în firea mea să produc rău oamenilor... căci şi aşa este de ajuns în jurul nostru.
Am fost coleg cu domnul Ion Ţugui, cu care ştiu că v-aţi sfătuit şi chiar lucrat. V-a apreciat mult.
Domnul Ion Ţugui mi-a studiat tehnicile şi lupta mea continuă cu formele malefice.
Entităţile astrale?
Da, ele. Ne urmăresc pretutindeni şi dacă printr-un resort anume sunt activate asupra noastră, ne vor produce mult rău!
De când sunteţi conştientă că aveţi puteri paranormale?
Oh, încă din copilărie. Le-am moştenit de la mama mea, care la rândul ei le-a moştenit de la mama ei. Din generaţie în generaţie!
Este un dar extrem de preţios.
Foarte. Şi mulţumesc divinului pentru această şansă! Viaţa mea este pusă în slujba oamenilor, a Binelui.
Cum procedaţi, am auzit că folosiţi o cruce specială.
Este o cruce sfinţită prin care reuşesc să văd în mod clar destinul oamenilor şi care mă ajută să intervin acolo unde există o problemă majoră, dar care ţine de puterile mele, desigur.
Dacă nu?
Ei bine, în acest caz le arăt ce cale au de urmat.
Interesant. Bănuiesc că puteţi rezolva toate problemele cu care se confruntă în general oamenii care apelează, de obicei, la vrăjitoare.
Da, pe toate. Pentru mine, magia nu are limite şi secrete. Dar experimentez mereu, pentru că este o ştiinţă milenară care are căi nebănuite şi-ţi rezervă foarte multe surprize, câteodată.
Am citit o statistică pe care o oferiţi în materialul dvs. de prezentare de pe pagina siteului www.vrajitoarero.com, mai precis că în 29 de zile a-ţi rezolvat 59 de cazuri. Este adevărat?
Perfect adevărat. Am reuşit!
Este mult?
Nu ştiu, spuneţi dvs. sau cititorii... dar sunt mulţumită când văd un zâmbet pe chipul unei persoane care a trecut pragul cabinetului şi chiar  nu mai avea nicio speranţă pe lume.
Sunteţi nepoata preotului Ştefan?
Da.
Vă ajută mult asta în munca dvs.?
Am binecuvântarea sfântă şi cred că reprezintă o legătură cu credinţa şi cu divinitatea. Înseamnă enorm pentru mine.
Cine sunt clienţii dvs.?
Oamenii aflaţi în mare suferinţă, pe care încerc cu puterile mele să-i ajut să scape de ele. Din ţară şi din străinătate, mai ale, din Franţa, Portugalia, Spania, Italia, SUA, Anglia etc.
S-a întâmplat să nu puteţi rezolva vreun caz?
Când nu a depins de harul şi priceperea mea, da, din păcate. Magia înseamnă studiu continuu şi experienţe, eşec şi succes. Totul este relativ! Dar dacă nu încerci... Un lucru este clar: oamenii nu trebuie să-şi piardă niciodată speranţa, fie că apelează la mine sau nu.
Unde puteţi fi contactată?
La numerele mele de telefon, respectiv 0755.512041,  0743.831809.
Vă urăm succes în continuare.
Mulţumesc mult.

Puteţi vizita şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu