vineri, 5 decembrie 2014

M-a părăsit şi a luat copiii cu ea în America



Sunt stabilit în Canada de 8 ani. Aici am cunoscut o fată din SUA, de care m-am îndrăgostit nebuneşte şi avem împreună doi copii de vis.
Dar nu am fost niciodată căsătoriţi, am trăit mereu în concubinaj.
Recent, ea m-a părăsit şi a luat copiii cu ea în America, ceea ce m-a supărat imens.


În disperare de cauză, am ajuns să dau peste anunţul dat de vrăjitoarea Melania pe siteul www.vrajitoare-online.com, care a reuşit repede să-mi aducă iubita şi copiii. Mii de mulţumiri !
                                                                   
                                                   Horia, Vancouver, Canada


Contact: 0768. 952.523
Vizitaţi şi pagine ei de pe siteul www.vrajitoare-online.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu