duminică, 7 decembrie 2014

Oare cineva mi-a făcut vrăji ca să nu mai fiu cu ea?



Am o problemă cu o fată pe care am iubit-o încă de când am văzut-o. A fost o iubire fulgerătoare, uriaşă. A acceptat să mă cunoască și să se apropie de mine. Simţeam că şi ea mă iubește.


Am petrecut aproximativ 2 luni împreună. Ne înțelegeam excelent şi declara despre mine că sunt "fermecător, frumos și interesant". Dar îmi era frică să nu o dezamăgesc tocmai pentru că mă considera un băiat "special".
Ce să vă spun, într-o bună zi m-a părăsit şi am rămas singur şi cu un mare gol în suflet. Oare cineva mi-a făcut vrăji ca să nu mai fiu cu ea?

                                                            Marcel, Salzburg

Am deschis cărţile de tarot în zodia vieţii şi am constatat că cineva chiar ţi-a făcut farmece, o persoană care la rândul său o dorea pe această fată. Dacă vrei să revină la tine, sună-mă ca să-ţi spun ce trebuie să faci.

                                     Clarvăzătoarea Maria Câmpina


Contact : 0723.899909, 021.6676516
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi şi site-ul meu www.reginamariacampina.ro
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
www.international-witches.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu