marți, 9 decembrie 2014

Mulţumiri pentru maica stareţă Sofia Ioana



Mă numesc Florentina, sunt din Italia şi doresc să-i mulţumesc pe această cale maicii stareţă Sofia Ioana care numai printr-o singură rugăciune telefonică mi-a adus soţul înapoi care mă părăsise în urmă cu trei ani pentru altă femeie. Acum suntem o familie fericită.

                                                            Florentina, Italia


Mă numesc Maria şi sunt din Satu Mare. Domnul fie lăudat pentru că am apelat la şi eu, cu o ultimă speranţă la maica stareţă Sofia Ioana. Trebuie să vă spun că aveam o durere imensă în tot corpul iar bolii mele nici medicii nu-i găseau leacul.
Cinci ani de zile m-am chinuit pe la toţi medicii dar în zadar! Îi mulţumesc prietenei mele Elena care m-a îndrumat la dânsa iar cu o singură rugăciune maica Sofia Ioana a făcut ca durerea mea să înceteze.

                                                           Maria, Satu Mare

Mă numesc Alexandru, sunt din Bihor şi vreau să-i mulţumesc şi eu pe această cale maicii Sofia Ioana pentru că mi-a scăpat copilul de patima drogurilor. Mii de mulţumiri şi putere de muncă!

                                                           Alexandru, Bihor

Mă numesc Elvira şi sunt din Danemarca. Pe această cale vreau să-i mulţumesc măicuţei Sofia Ioana deoarece mi-a dezlegat cununia pe care o aveam legată numai printr-o singură rugăciune telefonică.

                                                             Elvira, Danemarca


Mă numesc Igor, sunt din Chişinău şi vreau să-i mulţumesc enorm măicuţei Sofia Ioana deoarece mi-a dezlegat cununia pe care o aveam legată şi totodată m-a vindecat de patima alcoolului.

                                                                   Igor, Chişinău


Contact: 0741.176093
Vizitaţi şi pagina ei de pe site-ul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu