luni, 1 decembrie 2014

Ritual de Sfântul Andrei dezvăluit de vrăjitoarea Vanessa



Sfântul Andrei este sărbătorit în fiecare an, în 30 noiembrie. Pe lângă semnificația religioasă a acestei zile, există numeroase superstiții care spun că femeile nemăritate își pot afla ursitul.



Tradiția populară este plină de ritualuri prin care fetele nemăritate își pot afla ursitul în noaptea de Sfântul Andrei. Dacă vrei să îți vezi alesul, îți poți pune sub pernă 41 de boabe de grâu, iar înainte de culcare, te rogi să îl visezi. Poți, de asemenea, să îți faci o turtă foarte sărată, pe care să o mănânci înainte de culcare. Se spune că bărbatul sortit ție îți va aduce o cană de apă în vis. Dacă nu îți apare nimeni, înseamnă că nu îl vei cunoaște în anul care urmează.

Există și un ritual magic pe care îl poți face în noaptea de Sfântul Andrei, pentru a-ți afla ursitul. Trebuie să te dezbraci până la brâu și să te așezi între două oglinzi, cu părul deprins și ținând câte o lumânare în fiecare mână. Uită-te câteva minute în oglinda din față, apoi privește în cea din spate, unde ar trebui să îți apară jumătatea sau scene din viitor.

Un alt obicei presupune să sfințești o verighetă la un preot și să îl lași într-un pahar cu apă neîncepută. Se spune că dacă ai credință în Dumnezeu, vei vedea chipul ursitului în apă sau îl vei visa.
Află, în noaptea de Sfântul Andrei, dacă te vei căsători.

Dacă nu vrei să îți cunoști jumătatea, dar vrei să știi dacă vei avea noroc în dragoste, noaptea de Sfântul Andrei este momentul potrivit să afli. Toarnă 9 cești de apă într-o oală, în seara de 29 de noiembrie, și las-o până a doua zi. Dimineață verifică dacă ai aceeași cantitate de apă. Tradiția spune că, dacă ultima ceașcă nu este la fel de plină, nu te vei căsători în anul care urmează.

(Ritual dezvăluit în exclusivitate de vrăjitoarea Vanessa !!)




Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteurile sale:
Vizitaţi şi blogul său
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


2 comentarii:

  1. Nu am putut rămâne însărcinată timp de 9 ani după căsătorie,
    Eu și soțul meu am devenit atât de îngrijorați, încât am căutat diferite remedii pentru a rămâne însărcinată un an, până când m-am întâlnit cu doctorul DAWN, care o ajută pe cea mai bună prietenă a mea să rămână însărcinată atunci când nu a putut concepe,
    I-am explicat totul acestui medic și el a promis că mă va ajuta, i-am oferit tot ce mi-a cerut,
    Spre surprinderea mea am ramas insarcinata in 1 luna si 2 saptamani, acum am 2 copii frumosi, totul datorita doctorului DAWN,
    Contacteaza-l daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să-ți aduci înapoi fostul iubit.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    Dacă vrei să câștigi la loterie sau să câștigi cazul Curt.
    El este WhatsApp:+2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sufer de herpes în ultimii 1 an și 8 luni și de atunci am urmat o serie de tratamente, dar nu a existat nicio îmbunătățire până când am dat peste mărturii ale Dr. DAWN despre modul în care a vindecat diferite persoane de diferite. boli din întreaga lume, apoi l-am contactat și pe el. După conversația noastră, mi-a trimis medicamentul pe care l-am luat conform instrucțiunilor lui. Când am terminat de luat medicamentul pe bază de plante, am fost la un control medical și, spre cea mai mare surpriză, m-am vindecat de herpes. Inima mea este atât de plină de bucurie. Dacă suferiți de herpes sau de orice altă boală, îl puteți contacta astăzi pe Dr. DAWN la această adresă de e-mail:

    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere