marți, 28 aprilie 2015

Iubirea noastră absolut tumultoasă



Dragostea asta a lui, ce mă seducea! Mi-am amintit de clipele din trecut, de iubirea noastră absolut tumultoasă și de nebuniile pe care le-am făcut împreună și de iluziile pe care mi le-a creat, pentru ca apoi să-l prind în pat cu cea mai bună prietenă a mea, o zvăpăiată, o femeie superbă dar care umbla cu nonșalanță din bărbat în bărbat (și-i prefera cu precădere numai pe cei însurați) care a știut să-l corupă.


De altfel, după ce Paul m-a părăsit, s-a căsătorit în mare grabă cu ea, probabil pentru a-mi face amândoi în necaz. A fost un șoc, mi-au dat o lovitură grea și nemiloasă, au fost sadici cu mine. Am uitat... pardon, așa am crezut.
Ce l-a determinat însă să revină la mine? Este oare jumătatea mea? Vreau să ştiu neapărat.
Atunci sau acum, am avut şi am farmece făcute? Mulţumesc anticipat.


                                                       Gilda, Verona, Italia



Am deschis cărţile pe fotografia voastră şi am văzut clar că el are farmece făcute de o femeie din anturajul tău.
Poţi să mă suni ca să-ţi dau mai multe detalii dar el este cu siguranţă jumătatea ta. Ai nevoie de un ritual protector.


                                                       Prezicătoarea Rodica




Contact:  0733. 30 20 30
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu