miercuri, 15 aprilie 2015

M-a părăsit pentru o dansatoare dintr-un club de noapte



Sunt o româncă din Ardeal care s-a stabilită în America după Revoluţie. Aici am cunoscut un bărbat frumos şi cam aventurier, tare afemeiat dar de care m-am îndrăgostit lulea. Recent, m-a părăsit pentru o dansatoare dintr-un club de noapte. Am fost absolut bulversată, distrusă.
Nu am fost niciodată căsătoriţi, am trăit întotdeauna în concubinaj.


În disperare de cauză, am fost pe la diferite vrăjitoare din SUA dar niciuna nu a reuşit nimic şi am cheltuit o groază de bani în vânt.
Am încercat şi cu cele de la noi şi uite aşa, am ajuns la vrăjitoarea Izabela Sara, despre care auzisem de la o prietenă din ţară că m-ar putea rezolva să rămân cu acel bărbat care mă obseda.
Cu puterea ei, a reuşit să-mi aducă aproape iubitul şi să-l fac să stea cu mine, mai ales ! Mulţumesc enorm.

                                           Jessica, Denver, SUA

Contact: 0762.395098
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu