joi, 16 aprilie 2015

Soţia mea s-a îndepărtat treptat de mine



Doamnă Maya,
Soţia mea s-a îndepărtat treptat de mine şi nu mai am stare. Din această cauză, sunt foarte supărat şi-mi vine să-mi pun capăt zilelor dacă aş şti că nu mai putem fi împreună ca până acum.


Sufăr prea mult, din păcate. Plâng şi mă rog la Dumnezeu să fie bine între noi. Mă doare teribil răceala sa.
Prietenii mi-au spus deja că are pe altul, un coleg de-al ei de serviciu, un bărbat căsătorit. O iubesc însă enorm şi nu vreau s-o pierd. Ce ar trebui să fac pentru a-i recâştiga inima?
 Are farmece făcute sau nu? Vom rămâne împreună? Mai am multe de pătimit? Ce să fac?


                                                     Victor, Paris, Franţa


La deschiderea cărţilor mele s-a arătat că ai vrăji făcute de la o femeie în vârstă. Pentru dezlegare ia legătura cu mine cât mai repede.


                                                        Vrăjitoarea Maya



Contact: 0762.511447, 0720.560568
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu