luni, 27 aprilie 2015

L-am cunoscut la nunta celei mai bune prietene a mea



Pe acest bărbat l-am cunoscut la nunta celei mai bune prietene a mea. Venise singur şi era tăcut. Mă privea intens, vedeam de la o poştă că mă dorea intens.
Înfrigurată şi decisă, l-am abordat frontal. Mă tenta şi-mi trezea profund curiozitatea. Avea un şarm nedefinit, aparte, care îl evidenţia fabulos. Mi se părea un personaj interesant.
Eu, tocmai ieşisem distrusă dintr-o relaţie ciudată cu un bărbat matur, care dura de cinci ani. Mi-a promis prea multe şi nu a făcut nimic. Ba da, a profitat de mine. A fost fals de la un capăt la altul, fără rezerve.
Iar Dorin pica, aşadar, într-un moment propice pentru el. Eram tristă şi am avut un moment nepermis de slăbiciune cu acest bărbat, repet interesant şi bun în esenţă.
Ei bine, ne-am cuplat. Nici nu concepeam altceva! Eram foarte fericită şi mi-am zis de câteva ori, în gând, că mereu există speranţe, că a răsărit soarele şi pe strada mea. Încet, încet, am început să construim. Să ne cunoaştem. Să povestim de toate şi nimic, să ne simţim unul pe altul, să ne apropiem fizic şi sufleteşte.


A fost foarte frumos până a început să bea. Mult, ca un nebun, cu inconştienţă. Doi ani de nesuportat! M-am şocat. Era un coşmar!
Norocul meu l-a reprezentat însă clarvăzătoarea Loredana care a reuşit prin ritualuri şi farmece să-l aducă pe calea cea bună şi să refuze alcoolul, acest drog nenorocit.
Este un miracol şi-i mulţumesc enorm şi pe această cale doamnei Loredana.

                                                     Matilda, Paris, Franţa



Contact:
0760.198417, 0049.15166571448
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu