miercuri, 1 aprilie 2015

A fugit de acasă cu o verişoară de-a mea



Doamnă Amalia,
Sunt căsătorită de 5 ani şi dintr-o dată soţul meu a fugit de acasă cu o verişoară de-a mea. Sunt devastată !
Mi-a lăsat o scrisoare de adio şi cred că l-am pierdut definitiv, deşi nu vreau asta, Dumnezeu mi-e martor.
Mă simt singură, distrusă, mi-e teamă de viitor. Vă implor, ajutaţi-mă să îl aduc alături de mine, căci îl iubesc enorm. I-a făcut cineva farmece sau magie neagră?


                                                  Denysa Olga, Rimini, Italia


La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografiile voastre s-a arătat că el are pe altcineva, o femeie tânără şi periculoasă, care i-a făcut magie voodoo pentru a-l ţine legat de ea.
Trebuie să vii neapărat la cabinetul meu ca să să distrugem acest rău şi să puteţi fi împreună.


                                                  Prezicătoarea Amalia




Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu