sâmbătă, 25 aprilie 2015

Oricine are nevoie de o şansă



Eu cred că oricine are nevoie de o şansă pentru a-şi împlini visele. Nu mă deranjează că prietena mea este mai mare cu 20 de ani. Pentru noi, ceea ce contează acum este respectul şi dragostea, dăruirea, deşi în jurul nostru toţi ne critică şi ne arată cu degetul.
Ca şi cum a iubi pe cineva (oricine) este o mare jignire. Nu-i înţeleg (şi nici nu vreau). Iubesc şi îmi ajunge.


Am ajuns să fim împreună numai graţie vrăjitoarei Fatma, căreia i-am povestit faptul că o iubeam enorm pe vecina mea şi când a fost ziua acestei minunate femei, m-am prezentat la uşa ei cu un buchet imens de trandafiri roşii.
Ce a urmat a fost pur şi simplu minunat. Da, suntem împreună şi aduc mii de mulţumiri harului vrăjitoarei Fatma. Nu mi-e jenă că s-a recurs la magie neagră pentru a o avea pe iubita mea!


                                                           Vito, Calabria, Italia



Contact:  0757.189924
Vizitaţi şi pagina mea de facebook :
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu