sâmbătă, 18 aprilie 2015

Soţia mea a făcut o mare pasiune pentru Antonio Banderas



Doamnă Atena,
Soţia mea a făcut o mare pasiune pentru Antonio Banderas şi treptat, s-a îndepărtat de mine.
Stăm în casă şi nu ne mai vorbim, suntem exact precum doi străini şi nu mai am stare. Sunt foarte supărat şi-mi vine să-mi pun capăt zilelor dacă aş şti că nu mă mai iubeşte pentru acest actor. 


Sufăr prea mult, din păcate, deoarece ea umblă acum după o himeră ! Plânge sufletul în mine. Mă doare răceala sa.
O iubesc enorm şi nu vreau s-o pierd pentru o iluzie stupidă, credeţi-mă. Ce ar trebui să fac pentru a-i recâştiga inima? Are farmece făcute sau nu? Cum să o fac să revină cu picioarele pe pământ?


                                      Carlos, Madrid, Spania


La deschiderea cărţilor de tarot s-a arătat că soţia ta are vrăji făcute cu magie neagră voodoo.
Pentru dezlegare luaţi legătura cu mine. Vă voi da şi un talisman protector. Cineva vrea să vă distrugă familia, o persoană din anutraj. Poate chiar o rudă.


                                           Tămăduitoarea Atena




Contact:
0722 .767 313, 021.6682816, 0744. 993 930, 0762. 111 422
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu