joi, 23 aprilie 2015

Vorbea cu oamenii din jurul nostru despre fosta lui soţie



Am fost şocată când el a început să vorbească cu oamenii din jurul nostru despre fosta lui soţie la acea petrecere.


L-a sunat tocmai atunci şi fără nicio jenă faţă de mine, vorbea cu ea. Spunea că arde de nerăbdare să o vadă, am ascultat și m-am cutremurat cu ce calm şi dezinvoltură vorbea cu această femeie pe care era clar că o iubeşte.
A trebuit să plec deoarece nu mai rezistam nervos. Sperasem într-un viitor cu el, dar părinții mă avertizaseră că părea un aventurier, un om neserios.
Aşa că l-am lăsat baltă chiar în acea zi şi acum, disperat, mă caută cu asiduitate. Eram în trenul care mă ducea la mama şi plângeam prinind prin geam gândindu-mă la trecutul nostru. Ce a fost bun? Unde am greşit?
Ce să fac? Se va schimba? I-a făcut cineva farmece de orice fel? Este el sau nu jumătatea mea? Ajutaţi-mă, vă rog, sunt confuză total.

                                                 Cristiana, Berna, Elveţia

La deschiderea cărţilor mele am văzut că acest om este duplicitar. Nu te iubeşte!


Nu, nu este jumătatea ta şi rişti să ai o mare decepţie dacă vei continua cu el. Dar dacă vrei totuşi, vino la cabinetul meu să-ţi fac un ritual special.

                                                        Prezicătoarea Amalia


Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu