miercuri, 22 aprilie 2015

Mi-e teamă că am pierdut-o



Da, mi-e tare teamă că am pierdut-o pe iubita mea la o petrecere unde nu i-am acordat atenţie. Cineva a atras-o în braţele lui şi uite aşa, m-am pomenit că se duce cu el.
Dar m-a iubit cu adevărat? Ce crezi despre povestea mea? Aveam sentimente frumoase pentru ea şi s-au pierdut. Oare am greşit? Mi-a făcut cineva magie neagră ca să o pierd?

                                                Bruce, Canberra, Austalia

Magia neagră este magia a cărei utilizare este în mod inerent malefică. A face vrăji înseamnă de a face rău. Iar cei care o folosesc, vrăjitoarele specializate, de obice, riscă de a atrage atenţia creaturilor rele, pentru încercarea de a le aduce în cele mai mari adâncimi ale răului şi să facă din ele sclavii lor.


Cineva ţi-a făcut rău pentru că o dorea neapărat pe această fată. Ai nevoie de un ritual puternic prin care să o aduc înapoi. Sună-mă sau dă-mi mail pentru detalii.

                                                   Clarvăzătoarea Natalia


Contact: 0722.440806, 0747.204443, 0764.935747
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu