vineri, 3 aprilie 2015

M-am îndrăgostit de Angelina Jolie !



Sunt un român care s-a stabilit în Denver şi vă spun sincer că m-am îndrăgostit de Angelina Jolie.
Am văzut-o în carne şi oase la Los Angeles, la o manifestare caritabilă la care a participat şi de atunci mi-a intrat în suflet ca un drog, sunt chiar obsedat de ea. Credeţi că voi ajunge să scap de obsesia mea şi de faptul că m-am îndrăgostit lulea de faimoasa Angelina ?




Este superbă şi de multe ori visez că am putea fi împreună, prin absurd.
Sunt absolut bulversat de himera mea şi simt că voi ajunge pe fundul prăpastiei dacă nu fac ceva cu inima mea frântă de pasiune.
Ce să fac ?  Am vreo şansă ? Mi s-au făcut vrăji de cineva ca să mă chinui în halul ăsta ?

                                                      Dennis, Denver, SUA

Pot să-ţi fac un ritual de protecţie. Nu cred că vei avea vreo şansă cu superba actriţă Angelina Jolie însă merită încercat.


Voi face un ritual pe fotografia ta şi vom vedea apoi. Sună-mă pentru mai multe detalii.

                                                Vrăjitoarea Izabela Sara

Contact: 0762.395098
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu