sâmbătă, 17 ianuarie 2015

A dorit să ne despartă şi a reuşit



Sunt o spaniolă drăguţă care s-a îndrăgostit nebuneşte de un român, un băiat din Timişoara pe nume Sorin.


În familia mea este mereu binevenit. Tatăl prietenului meu este deosebit de mândru dar mama lui, sincer, mi se pare o scorpie. I-am spus că vreau să mă căsătoresc cu fiul ei şi de atunci, totul s-a schimbat. În rău, mai precis.
A dorit să ne despartă şi a reuşit, din păcate. Noroc că după această perioadă tristă am dat peste clarvăzătoarea şi tămăduitoarea Olimpia care ne-a împăcat. Mii de mulţumiri. O recomand cu căldură. Sunt teribil de fericită şi de motivată acum să mă căsătoresc cu Sorin, în pofida dorinţei mamei sale.
                                                   Manuela, Sevilla, Spania


Telefoane:  0761.853955, 0726. 556977
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu