sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Mamei îi place să manipuleze



Mama mea este mereu născătoare de probleme, ca să spun aşa. Doreşte să facă lucrurile cât mai dificile în cuplul nostru şi se luptă atroce pentru a crea conflicte şi tensiuni inutile cu soțul meu.
Îi place să manipuleze şi dacă intri în în jocurile sale eşti un om terminat.
Conflictele au început atunci când am devenit mamă, în urmă cu patru ani, pentru că am îndrăznit să-i spun nu mamei mele şi am evitat ca fiica mea să crească alături de ea.
De atunci, mama nu m-a menajat, dimpotrivă, mi-a vrut numai răul. Este o femeie insuportabilă. A făcut oare mai mult decât se vede, adică magie neagră? Sint foarte curioasă pentru că ştiu că iubeşte ocultismul.

                                                     Jessica, Chicago, SUA

Mama ta ţi-a făcut într-adevăr magie voodoo tocmai pentru că i te-ai opus şi a luat-o ca pe un mare afront.


Este rea şi acum tare supărat pe tine, te-ar distruge dacă s-ar putea. Ai nevoie de un ritual de protecţie şi de talismane. Sună-mă ca să stabilim ce trebuie să faci pentru a scăpa de aceste mari necazuri.

                                       Clarvăzătoarea Irina Primavera


Contact: 0721.166364, 0213. 526656
Vizitaţi şi pagina mea de pe site-ul
  www.vrajitoarero.ro
Vizitaţi şi pagina mea de pe site-ul
www.vrajitoarea-irina.ro/
Tarifele ei sunt: deschiderea cărţilor – 50 lei, scăpat de beţie – 300 lei, talisman pentru protecţie – 400 lei, dezlegarea cununiilor – 500 lei, adus persoana iubită – 700 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu