duminică, 18 ianuarie 2015

Prietenia noastră a fost întotdeauna complicată



Am 21 de ani iar prietenul meu 27 de ani. Suntem prieteni de peste 7 luni. Dar au trecut două săptămâni, iată, de când nu mai suntem împreună.
Prietenia noastră a fost întotdeauna complicată, mai ales pentru că mama lui s-a interpus între noi şi nu ne-a lăsat să trăim o relaţie normală. Oare ea ne-a făcut magie neagră, după cum am aflat, pentru ca eu să nu mai fiu cu acest băiat?
                                                  Cosmina, Atlanta, SUA

Din păcate, aşa este. Am deschis cărţile mele şi am aflat că o femeie matură i-a făcut magie neagră tocmai pentru ca voi să vă despărţiţi. Bănuiesc că este mama lui!
Vino la un ritual la mine dacă poţi sau trimite-mi ceea ce ţi-am spus la telefon ca să-l fac eu şi să te scap de aceste vrăji puternice care sunt pe cununiile tale.
                                             Vrăjitoarea Baba Ekaterina




Contact: 0720.920862
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi şi siteul meu http://vrajitoarea-baba-ekaterina.ro/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu