miercuri, 21 ianuarie 2015

Cred că sunt bătută de soartă



M-am măritat la 19 ani, am avut o căsnicie cât de cât liniştită până într-o zi când soţul meu s-a încurcat cu o femeie de joasă speţă din Amsterdam, dar care provine din Columbia.


De atunci, am început să o duc extrem de rău. Am luat bătaie de la soţul meu din ce în ce mai des, uneori chiar de 2-3 ori pe zi, pur şi simplu din motive neîntemeiate: ba că nu am spălat bine vasele sau că nu am pus o haină la locul său etc.
Eu cred că ne-a făcut cineva farmece. Înainte între noi s-a băgat foarte mult soacra mea, o olandeză rea de tot. Nu a acceptat faptul că sunt româncă!
Am pierdut şi sporul la bani de când am primit în casă pe o soră de-a lui, care minte permanent. Puteţi să mă ajutaţi să fiu iubită de el şi să am noroc la bani?

                                  Florina, Amsterdam, Olanda



Am deschis cărţile de tarot pentru tine şi am observat că ai farmece pe spor la bani. Ţi s-a făcut magie neagră voodoo ca să nu mai fii cu soţul tău.
Sună-mă pentru detalii. Pot să rezolv cazul tău dar am nevoie de o fotografie cu voi şi de un lucru de-al lui.

                                            Tămăduitoarea Rahela


Contact: 0734.534009, 0748.361232
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
 Vizitaţi şi site-ul meu www.clarvazatoarearahela.eu
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.international-witches.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu