vineri, 9 ianuarie 2015

Mi-a mărturisit că are pe altul



Colega mea de serviciu este prima prima femeie pentru care am sentimente puternice de dragoste şi mă gândesc uneori că aş putea să avem un  viitor împreună, că totul va fi bine între noi.
Dar recent, ea mi-a mărturisit că are pe altul, o obligaţie şi că ţine la acel bărbat. M-a distrus! Nu mai pot să judec corect.


Oare mi-a făcut cineva vrăji ca să nu pot fi cu fiinţa pe care o iubesc?

                                                 Laurenţiu, Cracovia, Polonia

La deschiderea cărților de tarot pe fotografia voastră s-a arătat că el are farmece făcute (probabil la dorinţa acelui bărbat care o iubeşte la rândul său şi nu vrea să o piardă).
Dar lucrurile se vor putea rezolva și nu am văzut că va sta mult cu ea. Vino la mine, pentru un descântec și un ritual puternic. Sună-mă!

                                                     Tămăduitoarea Atena

Contact:
0722 .767 313, 021.6682816, 0744. 993 930, 0762. 111 422
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu