luni, 19 ianuarie 2015

Povestea mea pare desprinsă din telenovele



Doamnă Vanessa,
Vă scriu cu o mare supărare în suflet, despre o poveste reală, însă aproape nebună, căci povestea mea pare desprinsă din telenovele.
Nu mă pot opri din plâns de patru luni !
Mă simt rău şi nu am probe concrete pentru a depune plângere împotriva soţului meu. Este un om extrem de rău şi machiavelic, foarte misterios şi tăcut...dar foarte inteligent şi nebun.
 Povestea aceasta este prea lungă pentru a v-o explica însă mă nenoroceşte şi am ajuns cu nervii la pământ, din păcate. Mă simt cu adevărat pierdută, neiubită şi abandonată.
Toate din cauza soţului meu. Cândva, l-am iubit sincer şi am clădit speranţe. Deşarte însă... Acum, face totul pentru a mă obliga să trăiesc cu el şi cu amanta lui sub acelaşi acoperiş. A înnebunit! Sau are farmece făcute? Nu ştiu exact ce să mai cred.
Nu sunt o femeie gospodină, recunosc. Dar mă strădui să fac treburile cât mai bine. Ce să fac? Cum să scap de acest mare necaz?

                                       Beatrice Isa, San Francisco, SUA


La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografia lui s-a arătat că are vrăji puternice făcute. Veniţi la unul din cabinetele mele pentru a vă face un ritual de protecţie şi descântece. Sunaţi-mă pentru detalii!

                                                            Vrăjitoarea Vanessa




Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi siteul meu: www.vrajitoareavanessa.ro
Vizitaţi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu