miercuri, 28 ianuarie 2015

M-a luat prin surprindere decizia lui dură



Sunt căsătorită de 5 ani şi acum, soţul meu mi-a declarat vrea să divorţăm. M-a luat prin surprindere decizia lui dură şi credeţi-mă că sunt absolut distrusă.
Ajutaţi-mă să rămân cu el deoarece îl iubesc tare mult. Oare i-a făcut cineva magie neagră sau mie farmece ca să ne despărţim?

                                                            Suzy, Boston SUA



La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografiile voastre s-a arătat că soţul tău are pe altcineva, o amantă care v-a făcut farmece puternice pentru a-l ţine legat de ea.
Dar dacă vrei, sună-mă sau vino la o şedinţă de magie neagră, să distrugem aceste farmece şi să rămâneţi împreună.

                                                            Vrăjitoarea Maya




Contact: 0762.511447, 0720.560568
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoareledinromania.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu