joi, 22 ianuarie 2015

Mama nu-l suportă pe soţul meu



Sunt însărcinată cu cel de-al doilea copil al meu dar mama este tare supărată, nu dorea să-l nasc sub nicio formă, nu ştiu de ce. De fapt, nu-l suportă pe soţul meu.
Părinții lui însă au fost în culmea fericirii şi se poartă foarte frumos cu mine, cu noi toţi. Este o mare diferenţă!


Dar ce să fac cu mama mea cea periculoasă, de neoprit? Mă supără rău de tot şi mă tem că mi-a făcut farmece ca să mă despartă de soţul meu.

                                             Cristina, Barcelona, Spania


Ai farmece făcute cu magia neagră voodoo ca să te despartă de el, aşa este. Cărţile mele nu mint! Ai intuit perfect de altfel şi tu, recunosc deschis.
Trebuie să pleci cât mai departe de lângă această femeie diabolică şi să mă suni urgent, deoarece ai nevoie de un ritual de protecţie şi altul, pentru a alunga răul deja făcut de mama ta diabolică.

                                                      Vrăjitoarea Vanessa


Telefoane : 0740976115, 0720560568
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com
Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul său www.vrajitoareavanessa.ro
Vizitaţi şi blogul său www.vrajitoarea-vanessa.blogspot.ro




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu