luni, 26 ianuarie 2015

Amantul meu i-a trimis un mesaj soţului meu



Amantul meu i-a trimis un mesaj  soţului meu pentru a-i spune despre noi şi pentru a mă compromite. A forţat enorm nota!
Având în vedere starea mea actuală, de femeie aflată într-o depresie accentuată, vă daţi seam că nu-mi arde de nimic. Sunt efectiv distrusă.
Soțul meu se ceartă permanent cu mine şi mă acuză de trădare, normal. I-am cerut să mă lase în pace dar a continuat şi mai tare cu ameninţările la adresa mea.

 
Personal cred că am greșit și acum trag ponoasele din aventura mea. Este dificil de trăit cu un om ca el furios zi de zi şi care mă amenință non stop.
Ce să fac ca să ies din acest calvar, doamnă Aurelia?

                                                  Viky, Dublin, Irlanda

Amantul tău ţi-a făcut şi farmece ca să fii mereu cu el. Te vrea neapărat lângă el ca soţie şi de aceea a făcut acel gest incredibil.
Dacă vrei să rămâi cu soţul tău, care te iubeşte mult, ai nevoie de un ritual puternic. Sună-mă pentru detalii.

                                Vrăjitoarea Aurelia Ardeleanca


Contact: 0723.924535
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu