sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Credeam că nu mai aveam mult timp de trăit



Sufeream de o boală fără leac şi credeam că nu mai aveam mult timp de trăit. M-am speriat enorm.


Am intrat în depresie şi panică. Norocul meu l-a reprezentat clarvăzătoarea Irina Primavera care a reuşit prin talentul ei să mă salveze.
Mulţumesc încă o dată şi pe această cale, recunoştinţă veşnică.

                                   Bogdan Iulian, Bonn, Germania

Contact: 0721.166364, 0213. 526656
Vizitaţi şi pagina mea de pe site-ul
  www.vrajitoarero.ro
Vizitaţi şi pagina mea de pe site-ul
www.vrajitoarea-irina.ro/
Tarifele ei sunt: deschiderea cărţilor – 50 lei, scăpat de beţie – 300 lei, talisman pentru protecţie – 400 lei, dezlegarea cununiilor – 500 lei, adus persoana iubită – 700 lei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu