marți, 31 martie 2015

Prietenul meu mă înnebunea cu prea multă dragoste



Prietenul meu mă înnebunea cu prea multă dragoste, efectiv mă sufoca şi nu mai eram eu însămi.


Eram nebună după el şi mă cam temeam să nu mă lase, într-o bună zi. Din păcate, aşa s-a întâmplat şi acum sunt disperată.
Ce să fac ac să-l aduc la mine ? Puteţi oare să mă ajutaţi ?


                                       Claudia, Pescara, Italia


În luna martie, luna florilor şi a dezlegărilor, luna împreunării în care se apropie iubit cu iubită, cazul dvs. se poate rezolva uşor.
Martie este cea mai puternică lună din tot anul pentru ca fiecare persoană să-şi împlinească dorinţele! Dacă doriţi asta, atunci sunaţi-mă!

                                              Vrăjitoarea Margareta

Contact prezicătoarea Margareta :
0740.415385, 0722.132303, 021.4365009
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu