sâmbătă, 16 august 2014

Am fost condamnată în Italia



Doamnă Cireşica,
Despre mine s-a auzit în lumea întreagă, în special în România şi Italia. Mă numesc Matei Doina, am împlinit pe data de 1.06.2008, 23 de ani. La vârsta mea tinerii se distrează şi visează pentru viitor, dar eu pot spune că nu mai am încredere în viitor datorită necazului care mi s-a întâmplat cu un an şi jumătate în urmă. În acest moment mă aflu încă în puşcărie în Italia, am fost condamnată la 16 ani, mai mult pentru scandalul care a fost făcut datorită faptului că sunt o prostituată româncă.
Voi avea curând al 2-lea grad de proces, dar vă spun sincer şi cu lacrimi în ochi că îmi este frică, că voi fi judecată pentru ceea ce nu sunt, cum am fost şi până acum. Acel accident deja m-a marcat pe toată viaţa. Lupt cu o lume întreagă pentru a demonstra cine sunt cu adevărat, pentru a arăta că tot ceea ce-mi doresc e să-mi cresc cei doi copilaşi de 5-7 ani, liniştită şi eu să cresc împreună cu ei. 


Am avut norocul ca o comunitate să mă accepte pentru a-mi face pedeapsa acolo, dar şi ghinionul ca judecătorul să-mi refuze această şansă de a începe o nouă viaţă alături de persoane care mă pot ajuta să nu mai fac viaţa pe care am făcut-o.
Am citit despre sfaturile şi ajutorul dumnevoastră şi de aceea m-am decis să vă scriu. Vă rog să mă ajutaţi, să-mi spuneţi ce se va întâmpla cu mine la al doilea grad de proces. Cât timp v-a mai trebui să sufăr închisă aici pentru răutatea oamenilor care au avut-o faţă de mine şi m-au judecat pe nedrept?
Din suflet vă rog să mă ajutaţi şi să-mi daţi un răspuns. Am încredere în dumneavoastră că mă veţi ajuta într-un fel de a scăpa de acest necaz.
Cu respect,

                                                                       Doina Matei

Dragă Doina,
Am deschis cărţile de tarot pentru tine şi am aflat că te vei mai confrunta cu unele probleme. Nu-ţi pierde însă speranţa! După atâta suferinţă, problemele tale se vor rezolva.

                                                         Vrăjitoarea Cireşica




Contact: 0744.163635, 0727.144801, 0745.826039
Adresa: orașul Buftea, strada Pădurii nr. 3 (transport Maxi-Taxi 508 de la Piața Chibrit până la '' Liceul Tehnologic D. Dumitrescu", fostul Energetic).
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu