marți, 12 august 2014

M-a înşelat de 5 ori de când mă aflu în Italia



Doamnă Fatma,
Numele meu este Alina L., el se numeşte Leo..Au trecut 3 ani de când sunt în Italia împreună cu el.
Are momente când îmi declară că mă iubeşte, îmi dovedeşte apoi se transformă. Ce se întâmplă doamnă Fatma cu viaţa mea?  Nu mai am spor la bani, nimic nu-mi mai merge bine de când este cu ea.
Se poate ca această femei să-i făcut ceva? Vă rog ajutaţi-mă,  sunt disperată. Îl iubesc foarte mult şi nu vreau să-l pierd.

                                                            Alina L., Veneţia

Am deschis cărţile de tarot pentru tine şi am văzut clar că ea ţi-a făcut farmece puternice ca să nu mai rămâi cu el. Te pot ajuta dar pentru asta, trebuie să vii la mine cu ce-ţi voi spune la telefon.

                                             Vrăjitoarea Fatma Victoria



Contact:  0746.642188, 0785.369961
Vizitaţi şi pagina mea de facebook : www.facebook.com/fatma.victoria
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu