miercuri, 13 august 2014

Logodnicului meu nu-i mai place de mine



Locuiesc cu logodnicul meu de câţiva ani şi avem un copil adorabil, dar de ceva timp, el parcă a înnebunit, pentru că am început să am mai multă atenţie faţă de modul în care arăt.


Machiajul meu este simplu: îmi îngrijesc tenul și, ocazional, îmi aranjez sprâncenele, care sunt foarte subțiri și clare, nimic extravagant, numai că îl deranjează și atunci când încerc să discut mai mult cu el pentru a ști de ce este supărat, îmi declară direct că iubește fetele simple și naturale.
Machiajul meu este simplu și natural, dar se pare că m-ar prefera "natural" şi nu ştiu exact cum.
Recent am făcut un machiaj un pic ochi mai sofisticat. Am încercat să atrag prea mult ! Aşa a crezut el.Cu toate acestea, fosta lui prietenă arăta ca o tipă gen Barbie, mereu cu un machiaj scandalos și o vedeam că se machia strident zi cu zi.
Nu-l înțeleg. După am încercat să găsesc o anumită feminitate, dar se pare că el nu vrea asta.
Nu mă doreşte asemeni unui "model de top", după propriile sale cuvinte (aspectul  meu nu este însă extravagant, credeţi-mă). Simt că el nu vrea să mă înfrumusețez deloc. De fapt, încerc să mă pun în valoare căci înainte de el am fost foarte cochetă.
 Mă întreb dacă am să mai rămân cu el sau dacă nu cumva, prin absurd, cineva i-a făcut farmece ca să-l îndepărteze de mine.

                                                                Roberta, Milano

La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografia trimisă am constatat că suspiciunea ta este reală, din păcate pentru voi. Da, el are farmece făcute de către o persoană feminină cu care se întâlneşte în secret şi faţă de care simte o mare afecţiune.
Sună-mă ca să discutăm detalii care te privesc.

                                                         Tămăduitoarea Sultana


Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu