luni, 11 august 2014

M-am îndrăgostit de cine nu trebuia



Vă scrie Bobby, un bărbat timid. Povestea mea este simplă. Sper totuși să vă placă. M-am îndrăgostit de cine nu trebuia, Aria, o blondă cu multe fițe, sora șefului găștii din care fac parte, a pus ochii pe mine și nu s-a lăsat până ce nu am devenit iubitul său.
La început, normal, am oscilat (știam eu de ce). Nu doream să am de-a face cu o asemenea târâtură (deși, Doamne, ce frumusețe!). Dar tipa bea în neștire și consuma droguri. Ce nu făcea! Tocmai din această cauză nu am vrut să intru în combinație cu ea. Mă rog, pe scurt, chestiunea a stat cam așa: fratele ei (de care mă tem enorm), un arogant și un om lipsit de scrupule, și-a impus repede punctul de vedere (cu forța). Mi-a zis în acești termeni imperativi:
- Ori o preferi pe Aria, ori dispari din rândul nostru.
Eram foarte atașat de băieții din gașcă și de acea atmosferă interesantă ( deși dubioasă, recunosc). O clipă, am ezitat. El m-a străfulgerat. Mă privea încruntat, dur, în tăcere. Mi-a lăsat senzația, nu știu de ce, că era ca o stâncă ce stătea să se prăvălească peste mine și care mă putea zdrobi. Oh, ce m-am temut!


Am luat decizia în sensul așteptat de ei (și nu mi-a convenit). Dar n-am avut ce să fac. Mi-era silă de această impunere forțată. Și realizam, desigur, în adâncul inimii mele, că o dragoste de acest tip nu avea cum să dureze. Categoric. Acesta a fost un moment delicat. Nu pot spune că am dat dovadă de slăbiciune, ci mai degrabă de precauție. Este utilă, de multe ori.
Într-o seară, eram în grup și discutam intens. Alcoolul ne ajuta să fim guralivi și sinceri. La un moment dat, m-am pomenit sărutând o fată, o blondă interesantă, venită de curând printre noi. Am simpatizat-o repede. Dar ce era cel mai important, nu mi-a fost teamă că va afla Aria, sau fratele său.
Noua mea cucerire, Natașa, nu avea complexe. Pasională, dezinhibată, m-a cucerit prin simplitatea sa. Aveam ciudata impresie că mă puteam răzbuna, prin ea, pe cei doi frați. Inconștient am continuat să o iubesc pe această femeie de față cu toți. Știam că va ajunge repede la urechile celor doi isprava mea. Ei m-au împins să devin ceea ce nu eram, ce n-am fost niciodată... Din prea multă vanitate.
Cum mă așteptam, fratele Ariei a intervenit chiar în aceeași seară. M-a sunat și a cerut să ne vedem. Am refuzat. Numai că el, orgolios, a început să mă amenințe teribil și să-mi adreseze injurii. Era ca un nebun!! Dar am suportat totul, pentru că eram decis să termin cu ei și să părăsesc acel mediu absolut corupt.
Ne-am certat și ne-am batjocorit ca la ușa cortului. Și n-am cedat... Am scăpat, Dumnezeu mi-e martor! Furia lor nu s-a terminat totuși în acea noapte. Fratele Ariei a continuat să mă amenințe și să mă hărțuiască sistematic. Nu se putea consola cu gândul că l-am înfruntat și că i-am părăsit sora așa, pur și simplu.
Cert este că din acea zi, nu m-am întors niciodată printre ei. Am refuzat cu încăpățânare (și mi-am impus categoric să nu o fac). Din fericire, am dat peste o femeie irezistibilă, minunată, Natașa. Aterizase din întâmplare în gașcă, dintr-un teribilism. Nu i-a plăcut... Și noroc că nu a avut timp să constate toate laturile negative din acest mediu!
Nu știu cum de o femeie ca ea a vrut să participe într-o gașcă. Nu-i nimic interesant, vă spun eu. Natașa provine dintr-o familie de intelectuali. Locuiește cu părinții săi într-o vilă cochetă, luxoasă. Relația noastră s-a dezvoltat încet încet, cu pasiune.
A doua zi, după cearta cu șeful găștii, m-a invitat la ea. Când am văzut-o coborând scările, asemeni unei prințese, am rămas cu gura căscată, mut de uimire. Acum, mă simțeam mai îndrăgostit ca niciodată și mă felicitam că am făcut alegerea corectă. I-am explicat, în mare, ce pierduse și a surâs. Mi-a zis așa:
- Am câștigat enorm!
Se referea la mine, firește. Atunci, am aflat și micul său secret: mă urmărea de multă vreme și totul a fost premeditat: venirea sa în gașcă, cearta, alcoolul, intriga, despărțirea mea de acel mediu obscur și extrem de corupt. Mă iubea și făcuse o mare pasiune pentru mine. Trebuia să se remarce însă în ochii mei. Spera să reușească să mă scoată din gașcă și să devenim prieteni. Mai mult, am aflat că a fost colegă de clasă cu Aria. O ura!!
Pe undeva, Natașa s-a răzbunat. Mereu a avut în cap ideea să-i răpească toți iubiții și niciodată nu s-a dat în lături de la a face totul pentru a reuși (ca și în cazul meu). Poate de aceea era Aria atât de furioasă... Femeile sunt ciudate, nu-i așa? La ele, răzbunarea este cumplită.
Am fost victima unei mașinațiuni pusă la cale de Natașa. Dar mă bucur, pentru că în acest mod, am șansa de a trăi alături de o femeie specială, temperamentală, veselă și plină de efuziune. În plus, mă iubește cu disperare, ceea ce este cel mai important.

                                                          Bobby, Berna, Elveţia


Am scăpat de această poveste datorită  vrăjitoarei şi clarvăzătoarei Ana Maria, căreia îi mulţumesc pentru că m-a ajutat imens. Sunt profund recunoscător. Puteţi să o apelaţi cu cea mai mare încredere.

Contact: 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu