vineri, 8 august 2014

Prietenul meu m-a părăsit



Stimată doamnă Luminiţa,
Plâng mult şi în dvs. îmi este singura speranţă. Prietenul meu s-a decis să întrerupă povestea noastră de dragoste după lungi dispute repetative din cauza lipsei de înţelegere manifestată la mine, a declarat el. Şi a lipsei de comunicări.
 Am rămas şocată. Mi-a spus că a încercat să rezolve aceste probleme dar că eu n-am vrut. Dar el m-a minţit permanent şi acum nu mai vrea să audă de mine. În plus, umblă cu o prietenă de-a mea, ceea ce mă doare cel mai tare.
Ea cred că este cea care a provocat despărţirea noastră. O urăsc. Vă rog, ajutaţi-mă, vreau să nu-l pierd. Nu pot să-l uit şi nu accept despărţirea.

                                                 Doina, Timişoara


Cărţile mi-au arătat că acest băiat are o inimă rea. Asta s-a arătat în cele trei cărţi trase pe fotografia lui. De aceea îţi spun că soarta ta nu este alături de acest bărbat. Bucură-te însă de cele întâmplate prin despărţirea voastră. Pentru tine şi soarta ta vino la mine. Sună-mă ! Vei găsi curând fericirea, dar alături de alt bărbat.

                                      Vrăjitoarea Luminiţa



Contact : 0744. 975.732, 0768.952.523

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu