joi, 7 august 2014

Mulţumiri vizionarului Yohannes



Am ajuns, printr-o împrejurare fericită la  vizionarul Yohannes care m-a salvat de farmecele pe care mi le-a făcut mama iubitei mele ca să nu rămân cu ea. Dar, din fericire, acum sunt cu iubita vieţii mele şi recunosc că asta se datorează numai harului vizionarului Yohannes. Mulţumesc din suflet.

                                                                  Octavian, Paris

Iubita mea a fugit cu şeful ei în Israel şi de acolo, în America. Eram înnebunit !
Disperat, m-am dus la vizionarul Yohannes, care a rezolvat cu succes problema mea, într-o singură şedinţă, iar acum sunt fericit. Îl recomand cu toată căldura, merită din plin!

                                                                    Matei, Haifa



Contact: 0726. 820834
Vizitaţi şi pagina lui de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu