luni, 18 august 2014

Prietenul meu mă refuză sistematic



Am fost împreună cinci ani şi avem un copil. Ne-am cumpărat o casă, după un an, cu mari eforturi şi credite.
Dar relația noastră nu mai mergea aşa de bine ca la început şi am luat decizia să ne despărţim pentru o perioadă, pentru a ne reevalua sentimentele unuia faţă de celălalt.
Simt că îl iubesc foarte tare. Mi-a spus are nevoie de timp pentru a fi din nou împreună, trage de timp. Nu mai are serviciu, a ajuns şomer şi este destul de stresat.
Poți să-mi spui sau să-mi recomanzi ce să fac? Simt că se întâmplă ceva grav cu noi datorită farmecelor sau vrăjilor. Mama lui umblă cu necuratul şi de aceea presupun că este în stare de orice ca să nu rămânem împreună. nu mă place sub nicio formă. Sunt extrem de confuză.

                                                               Roberta, Bologna

Am deschis cărţile de tarot pentru tine pe fotografia trimisă şi am observat faptul că nu te mai iubeşte. Nu veţi rămâne împreună, iar tu ai sesizat bine: aveţi farmece şi ele te îndepărtează sistematic de prietenul tău.
Dacă vrei, pot să le dezleg ca să fii cu el. Sună-mă!

                                                     Clarvăzătoarea Olimpia




Telefoane:  0761.853955, 0726. 556977
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu