vineri, 8 august 2014

M-a înşelat cu propria mea fiică



Când am apelat la doamna Fatma nicio clipă nu am crezut că se va întoarce după doi ani de zile de când m-a înşelat cu prima mea fată din prima căsătorie.
Doamnă Fatma,  mă numesc Ana şi locuiesc în Germania. Nu credeam că după 5 ani de zile el mă va părăsi pentru propria mea fiică. Am cu el un băieţel care are 1 an.
Nici în spor nu îmi mai merge bine. Ce se întâmplă?

                                                           Ana, Germania

Am deschis cărţile de tarot pentru tine şi am făcut chiar un ritual pentru a vedea exact ceea ce se petrece cu tine.
El s-a îndrăgostit de fiica ta, aşa este dar nu ai farmece făcute pentru dragoste şi despărţire ci numai pentru spor în casă. Dacă vrei, sună-mă ca să-ţi rezolv problema şi eventual să-l aduc acasă la tine.

                                                       Vrăjitoarea Fatma


Contact:  0746.642188, 0785.369961


Vizitaţi şi pagina mea de facebook : www.facebook.com/fatma.victoria
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu