joi, 14 august 2014

Mulţumiri pentru clarvăzătoarea Mariela



Pe această cale aduc mii de mulţumiri doamnei clarvăzătoare Mariela pentru binele pe care mi l-a făcut recent.
 Căzusem în patima beţiei, am fost afemeiat şi am urmat diverse tratamente pentru a renunţa la aceste vicii, dar fără niciun rezultat. Dar cu harul ei nepreţuit, doamna clarvăzătoare Mariela a reuşit să mă scape definitiv de ele şi îi sunt profund recunoscător.

                                                       Alex, Palermo, Italia


 Mulţumesc şi pe această cale doamnei clarvăzătoare Mariela pentru binele făcut cumnatei mele.
În urma unui accident de maşină a stat în comă aproape o jumătate de an şi am crezut cu toţii că nu-şi va mai reveni niciodată. Fratele meu era terminat !
Dar doamna Mariela a reuşit să o readucă la viaţă, şi asta numai cu ajutorul harului său. A fost un adevărat miracol !
Mulţumesc pentru ajutorul său nepreţuit pentru familia mea.

                                                Cristina, Bruxelles, Belgia





Contact : 0753.594565, 0722.594565
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu